vendredi 6 février 2015

ARTISTIC CHALLENGE : DAY 2/5

Artistic Challenge, Day 2 :

Here is the second day of the artistic challenge started thanks to Yves Szywala. I know I'm late ^^
You have to publish 3 artistic creations a day during 5 days and nominate an other artist each time who will have to do the same.
Today I continue with some pictures of my vintage cameras collection.

- A photo composition of a FED-1, russian copy from the 50's of a Leica II.
- A photo composition of a Meopta Flexaret IVa Czech camera from the 50's.
- A photo composition of my Edixa Reflex B from the 50's.

And for this second day, I nominate Sarkresh, a very tallented drawer friend no see for a long time !




Challenge Artistique, Jour 2 :

Voici le deuxième jour du Challenge Artistique commencé grace à Yves Szywala. Je sais que j'ai un jour de retard ^^
Le but est de publier 3 créations artistiques par jour pendant 5 jours et de nominer chaque jour un artiste différent qui pourra faire de même.
Aujourd'hui ce sont quelques photos de ma collections d'appareil photos anciens que je vous propose.

- Une composition photo d'un FED-1, copie russe de Leica II des années 5O.
- Une composition photo d'un Meopta Flexaret IVa appareil Tchekoslovaque des années 50.
- Un montage photo de mon Edixa Reflex B des années 50.

Et pour ce deuxieme jour, je nomine Sarkresh, amie dessinatrice que je n'ai pas vu depuis bien trop longtemps !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire