lundi 20 janvier 2014

Steampunk sculpture

Hi !

Salut !

This sunday I went to the "Chevalet d'Or" art exhibition in Cernay because my mother exposed two of her creation. I took some pictures of them a few months ago :

Ce dimanche j'ai été voir l'exposition du Chevalet d'Or à Cernay où ma mère exposait deux de ses créations.
Je les avais prises en photo il y a quelques mois :

Corrosion

Éclosion

She carves eggs, if you want to see a little bit more, please take a look to her blog.

Elle fait de la sculpture sur œuf, si vous voulez en voir un peu plus, ça se passe sur son blog.

And to talk about this exhibition, I had a good surprise there because I found a Steampunk artist ! It's a little bit rare to find people who know about steampunk culture, and this guy was also very talented.
Here are some pictures of the two creations of Yves Szywala.

Et pour revenir à cette exposition, j'ai eu la surprise d'y trouver un artiste Steampunk ! Déjà que c'est plutôt rare de croiser des gens connaissant cette culture, il était avec ça très talentueux.
Voici quelques photos des deux oeuvres qu'Yves Szywala présentait ce jour la.

Homonculus Volvulus

Caprasqualus

If you want to know more about his work, here is his facebook fanpage.

Et si vous voulez en savoir plus sur son travail, rendez vous sur sa page facebook.

See you,

A+

Julien Chantôme,

Find more Art pictures on my Pinterest account !

Retrouvez plus de photos d'Art sur mon compte Pinterest !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire